Pregatirea si actualizarea contractelor de munca si calculul taxelor salariale sunt activitati care necesita indeplinirea a doua conditii importante: o cunoastere solida a legislatiei, care este in continua schimbare si, de asemenea, alte abilitati de cele mai multe ori greu de masurat, cum ar fi atentia si confidentialitatea.

PKF Finconta HR se straduieste sa indeplineasca si sa depaseasca cerintele si asteptarile clientilor prin furnizarea de solutii complete si inovatoare. Scopul tuturor expertilor din departamentul de salarizare este acela de a intelege perfect afacerea si nevoile fiecarui client.

Oferim asistenta si suport in:

Salarizare:

  • Preluarea si verificarea datelor brute (pontaje, bonusuri, concediu anual, concediu medical, etc.)
  • Pregatirea si eliberarea foilor de salarizare si alte rapoarte aferente
  • Pregatirea declaratiilor impuse de legislatia in vigoare
  • Emiterea ordinelor de plata securizate
  • Consultanta fiscala pentru expati.

Administrare personal:

  • Auditul dosarelor de personal
  • Elaborarea contractelor individuale de munca si a actelor aditionale
  • Pregatirea si transmiterea Registrului de Evidenta a Salariatilor
  • Asistenta in relatia cu autoritatile fiscale
  • Elaborarea si distribuirea de informatii si nouati legislative catre abonati.

Context

Membrii echipei noastre au dobandit o vasta experienta in sectorul public si, de asemenea, prin consilierea si sprijinirea clientilor nostri locali si multinationali.

Credem intr-o crestere sanatoasa a economiei si, ca rezultat, am dezvoltat relatii pe termen lung cu clientii nostri, carora le oferim valoare adaugata prin ceea ce facem.

Gabriela Popescu - Manager Resurse Umane

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.